Само ако се не зна у којем термину је почео дерби на Маракани.
Изашли су актери на терен тек у 21 час, зато многи нису ни кренули из разних делова Србије пут Београда. Неки не би имали редовне аутобуске линије да се врате кућама, другима је представљало крупну сметњу што би морали да возе и сат-два после поноћи. Разумљиво.
Цех су испоручиле сурове бројке. Звездину утакмицу другог кола гледало је тачно 9.614 људи мање него у првом. И поред посете испод просека најтрофејнијег нашег клуба (12.718), меч на Маракани био је са убедљиво највише сведока на српским просторима.
Чаир је имао прилику за рекорд кола, Нишлије су дебело подбациле. Није то био аутогол навијача, већ управе Радничког. Помислили су да је Партизанов долазак мамац да плану и улазнице од по 700 динара. Слика са трибина оголила је заблуду, искристалисала јасну поруку да би би приход био већи уз „нормалне” цене.
Није занемарљив ни финансијски губитак Црвене звезде, клуба у огромним дуговима. Остао је шампион, у тренутку кад запослени захтевају плате, без прихода од око 25.000 евра.
Телевизија Арена спорт понудила је Звезди два термина – субота у 21 и недеља у 19. На Маракани су, по жељи стручног штаба, одлучили да други дан викенда буде слободан. Резултатски план и редован ритам тренинга су испуњени, задовољство дефинитивно није могло да буде потпуно.
Рефлектори јесу корак у смеру повећања посете, не и гаранција. Крајње је време да Заједница Супер лиге, по угледу на Енглезе, Немце, Италијане, Шпанце и Французе, одреди три-четири стриктна термина. Такмичење би у том случају добили озбиљнију ноту.
Пише: Никола Стаменић
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.