Црвена звезда је у групи клубова са највећим падом посете на утакмицама Лиге шампиона у односу на прошлу сезону.
Разлог лежи у скупим ценама улазница, па се није поновила ситуација кад је стадион практично био распродат у пакетима за сва три меча уочи премијере са Наполијем.
Прошле сезоне, у просеку се у Лиги шампиона на стадиону „Рајко Митић” окупљало 49.596 људи, а сада 42.836.
У минулом циклусу елитног такмичења здање у Љутице Богдана било би и посећеније да је веће и да капацитет није морао да се донекле смањи из безбедносних разлога, а сада улазница има у продаји.
У односу на минули циклус, забележен је пад за три позиције на листи најпосећенијих стадиона. Црвено-бели су сада 18.
Идентичан пад посете као Црвена звезда има и Наполи (такође око 7.000 у просеку), али је разлика у томе да је на Сан Паолу у Напољу далеко више празних столица (око 15.000).
Занимљиво је да највећи пад у односу на прошлу сезону бележи клуб са тренутно највећом посетом – Барселона.
На Ноу кампу не придају пажњу групној фази као кад се уђе у елиминације. У претходном издању елитног европског такмичења окупљало се по 92.346 људи, а сада 76.582.
Нема сумње да ће шпански великан, који има највећи стадион, бити и ове сезоне по броју посетилаца испред свих.
Мање навијача у прве две утакмице Лиге шампиона него прошле сезоне у комплетном просеку има још неколико клубова. Попут Црвене звезде и Наполија око 7.000-8.000 „минуса” бележе Интер и Лион...
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.