Каменчић у ципелама Звездиних руководилаца у тренуцима задовољства због пласмана у Лигу шампиона и спектакуларних утакмица са Ливерпулом, Наполијем и Пари сен Жерменом био је поглед на трибине у већини утакмица на домаћој сцени јесенас.
Нису крили да има смета посета у рангу просека од 7.700 људи, али ни седели скрштених руку и отворено су говорили о проблему.
Први потез било је ангажовање агенције за истраживање разлога слабије посете кроз анкете са навијачима током европских мечева, а основни покушај за бољитак по том питању појачавање тима и задржавање главних адута.
Резултат је стигао на пролећној премијери против Војводине, кад се окупило више од 22.000 људи. Бројка за осмехе у управљачким канцеларијама на Маракани.
– Кажу ми са благајне да одавно није било оволико продатих улазница за утакмицу у Супер лиги, а да није у питању вечити дерби – задовољно констатује Светозар Мијаиловић, председник Црвене звезде.
Од продатих улазница на „обичним” утакмицама клуб не може да живи, али у оваквим случајевима долази до сатисфакције јер се не бележи губитак кад се одбију трошкови организације и плаћања бројне редарске службе.
– Цене улазница су, заиста, симболичне. Лепо је, ипак, кад се забележи позитива у коначном билансу. Јака посета нам је битна, пре свега, из разлога што се клуб воли у свим крајевима државе шире, као и што има огроман потенцијал. Потврда је и нашег рада, настојања да имамо што јачи тим.
Звездашко језгро из „унутрашњости” Србије и Републике Српске је јако, али људи из тих крајева често нису у могућности из разлога обавеза и финансија да долазе на утакмице у Супер лиги.
– Финансијски ефекат не може да се занемари, то су показала и истраживања. Захвални смо свакоме ко издваја новац и време да би имао задовољство гледања свог клуба уживо. Акценат нам је сада да привучемо на стадион што више Београђана, јер немају трошак путовања, а и лакше им се да ускладе термин утакмице са радним обавезама.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.