Шпански фудбалски великан Реал Мадрид је највреднији фудбалски бренд на свету у 2020. години, показује студија консултанске куће „Бранд Финансе“.
Ова комапанија спровела је студију у којој је рангирала клубове на основу вредности свог бренда, а „краљевски клуб“ и ове године остао је на челној позицији са 1,419 милијарди евра, упркос томе што му је вредност због пандемије корона висурса опала за 13,8 одсто.
На другом месту је Барселона са 1,43 милијарди европских новчаница, која је у овој години имала раст вредности од 1,4 одсто.
У топ три је енглески Манчестер Јунајтед (1,314 милијарди евра), који је имао губитак од 10,7 процената.
Следи га Ливерупул на четвртој позицији (1,262 миљарде евра), а међу топ 10 највреднијих клубова света су Манчестер Сити, Бајерн, Пари Сен Жермен, Челзи, Тотенхем и Арсенал.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.