У другој сезони овог такмичења видео прилози су прегледани 44 милиона пута, а више од 120 милиона људи се повезало са друштвеним мрежама лиге током сезоне 2017/18. Атински фајнал-фор безмало је дупло надмашио премијерни на Тенерифама прошле године, видео клипове је погледало 18.800,000 људи што је 94 одсто више него лане.
- Подједнако смо одушевљени и узбуђени потврдом огромног успеха на друштвеним мрежама из прве сезоне. На крају сезоне, Лига шампиона има више од 1.700,000 пратилаца, поносни смо на такав резултат у прве све сезоне – рекао је Партик Комнинос, извршни директор ФИБА Лиге шампиона, додајући – Лига не постоји само себе ради, већ је део шире стратегије развоја кошарке широм Европе. Базирана је на спортским принципима, резултат је испред комерцијалних аспеката.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.