Луди бројеви са Светског првенства
Акo се неко пита зашто је ФИБА одлучила да Светско првенство одржи баш у Кини, и зашто да на планетарном такмичењу учествују 32 тима, нека погледа следеће бројке које говоре о популаризацији кошарке и омасовљењу овог спорта

ТВ гледаност утакмица на Светском првенству дошла је до 3 милијарде, док је на друштвеним мрежама видео материјал гледан 1,5 милијарди пута! Дакле, ово је најгледанији кошаркашки догађај свих времена, што је и идеја.
ФИБА се удружила са преко 70 бродкастера који су преносили утакмице на чак 190 територија, што је, на крају, дало гледаност већу за 80 одсто у односу на Светско првенство 2014. године.
Само финале гледало је 160 милиона људи, а у Шпанији је то била најгледанија кошаркашка утакмица свих времена - 6,2 милиона гледало је цео меч, десет милиона се укључивало у програм.
То је податак за све оне који би велику гледаност повезали искључиво са чињеницом да се Светски куп дешавао у најмногољуднијој земљи света.
Наравно, Кинези су “победили”. Кина – Пољска гледало је 68 милиона, Кина – Јужна Кореја 60 милиона људи.
Уживо је утакмице посматрало малтене 800 хиљада људи (794,951), а најгледаније утакмице турнира биле су САД – Турска и САД – Јапан у Шангају, по 18.000 гледалаца.
Било је 2.422 акредитована представника седме силе, из чак 81 земље. Коришћење друштвених мрежа је било једнако импресивно, мада је ФИБА на том пољу иначе далеко испред осталих асоцијација.
Раст пратилаца на друштвеним мрежама је 200 одсто у односу на период пре почетка Шампионата.
Друштвене мреже ФИБА и Светски куп заједно имају 24 милиона фанова. Апликација за Светско првенство скинута је два милиона пута.