Кошаркашки савез Србије (КСС) и компанија Хајнекен Србија потписали су данас трогодишњи уговор о партнерству на основу којег ће бренд те компаније „Лашко пиво” бити званично пиво КСС.
У Кући кошарке уговор су потписали генерални секретар КСС Дејан Томашевић и директор Хајнекен Србија Виктор Гилхофер.
– Велико је задовољство што због квалитетног рада и добрих резултата имамо све више компанија из иностранства које желе да буду наши партнери. Али, то нам је и додатна обавеза да на паркету одржимо висок ниво резултата. Први следећи корак су прозори квалификација за СП мушког тима да бисмо се квалификовали у Кину, као и Европско првенство за жене наредне године. Верујем да ће се ово партнерство претворити у дугогодишњу сарадњу и након периода од три године – рекао је Томашевић.
Он је потом испричао анегдоту стару више од две деценије када га је приликом гостовања екипи Лашког отац замолио да му донесе две лименке пива и нашалио се како после овог уговора очекује да оцу на месечном нивоу стиже бар гајбица на кућну адресу.
Први човек Хајнекена Србије Гилхофер истакао је да се осећа привилегованим у друштву трофејног играча као што је Томашевић и додао да је његовој компанији част што је постала део једне успешне кошаркашке приче која има изванредан рецепт за победе и успехе.
– Кошарка је уткана у пору сваког човека у Србији, довољно је само рећи да је Србија као део државних заједница пет пута била првак света, да има осам европских титула, једну са ОИ плус још шест медаља. То је многим нацијама неоствариво. Очекујем у наредном периоду доста заједничког рада и сви се надамо новим медаљама, посебно златној за Србију. Ту смо као партнери да дамо свој допринос успесима – рекао је Гилхофер, пре него што је од Томашевића добио на поклон дрес Србије са бројем 1.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.