Viktor Nemeš: Izgubi se 2.000 kalorija na strunjači

0

Iza reprezentativaca Srbije u rvanju grčko-rimskim stilom je sedam dana trenažnog procesa na Kopaoniku. Orlovi su posle više od pet meseci pauze, u drugoj fazi pripremnog perioda

FOTO: Arhiva/V. Trajković

- Dobro smo odradili prvu, bazičnu fazu u Brzeći, pa smo imali sedam dana aktivnog odmora kod kuće, a od 20. avgusta ponovo smo zajedno i treniramo u odličnoj atmosferi. Veoma sam zadovoljan treninzima, sadržajni su, dosta naporni i četiri časa smo u pogonu. U prvom planu su vežbe za snagu i kondiciju, a jedan trening dnevno odradimo na strunjači - kaže Viktor Nemeš (do 77kg).

Trofejni as je objasnio je šta se radilo na poslednjem treningu, gde su borci za rekvizite koristili tako zvane „bugarske vreće“.

- Teška je 17 kilograma i dugo je imam u vlasništvu. Mnogo mi je koristila u treninzima kod uvođenja vanrednog stanja. Postoji deset vežbi koje se rade s ovom vrećom i kod individualnog treninga, kod kuće, ponavljao sam vežbu i po 100 puta. Ovde radimo šest vežbi. Na poslednjem treningu vreću smo koristili više od dvadesetak minuta. Mnogo je naporno, jak je intenzitet, ali, niko od nas ne odustaje, svi izdržavamo žestok tempo.

Za vežbe snage su tegovi neizostavni, teret se svakodnevno diže i radi se u serijama.

- Stručni štab je sve odlično isplanirao, trenažni miks je bogat, moramo da doćemo do potrebne snage i kondicije kako bismo lakše postigli željenu formu. Idemo korak po korak i imamo vremena. Kad je trening za snagu, diže se sedam do osam tona tereta, serije se znaju i to je uobičajeno.

Ako neko misli da je trening na strunjači, kad se sparinguje i ponavljaju zahvati u nedogled, lakši od dizanja tegova ili drugih vežbi za snagu, grdno se vara.

- Izgubi se 2.000 kalorija kad treniramo rvanje. Na strunjači je žestoko, u snažnom ritmu, sve je nalik pravim borbama i vežbe se ponavljaju, parter, „stojka“, sve je u opticaju. Manje kalorija gubimo kod dizanja tegova, ili rada s „bugarskim vrećama”.

Usledio je osmeh i nastavak priče.

- Kad se naporno radi i liju potoci znoja, gube kalorije, treba dobro i da se jede. Snaga na usta ulazi, a ovde na Kopaoniku, hrana je odlična, ono što je potrebno sportistima u prirpemnom periodu, to se nalazi na meniju. S telesnom težinom smo u redu, da bi se izdržali napori, imamo po nekoliko kilograma više u odnosu na kategorije u kojima se takmičimo. Težina se reguliše kad su takmičenja, nekoliko dana pre izlaska na strunjaču.

O trčanju Viktor je malo rekao, jednu rečenicu.

- Šest kilometara je tura, dođe za zagrevanje i nije teško. Sve smo navikli i nikad niste čuli da se žalimo.

Da bi se ostvario uspeh, treba mnogo da se radi i to u kontinuitetu i bez prekida, smatra Viktor Nemeš.

- Između dva treninga, redovan je odmor. Posle ručka sledi kratka šetnja i odlazak u krevet. San brzo dođe na oči i kratko traje. Taman toliko da se telo odmori. Kad se zaspi, znači da se dobro radilo - nasmejao se član šampionskog Proletera.

Rvači ne pominju pandemiju korona virusa i kako kaže, najvažnije je da su zdravi. Pričao je i o motivima i onome što sledi.

- Pazimo se, ovde smo svi došli zdravi, imali zajedničko testiranje na kovid – 19 i takvi treba da završimo pripreme. Traju do 14. septembra, nikad nisu bile duže, a dani prosto lete. Uvek smo nabijeni motivima i hoćemo da budemo spremni i uspešni na svakom predstojećem takmičenju. Pripremamo se za SP, koje treba da se održi u Beogradu, početkom decembra i ne mislimo da se neće održati. Radimo kao da ćemo sutra u napad na odličja. Mislim da ćemo imati više kandidata za medalju, jedan sam od njih koji će da napadne. Ali, razmišljam i o olimpijskim kvalifikacijama iduće godine. Igre treba da budu vrh za sve nas - zaključio je Viktor Nemeš.

Komentari (0)

Samo registrovani i ulogovani korisnici mogu da ocenjuju komentare!

Prijava Registruj se

Dodaj komentar

Preostalo karaktera:

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija SPORTSKOG ŽURNALA ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne - skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije „SPORTSKOG ŽURNALA“ kao i bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. SPORTSKI ŽURNAL ONLINE nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Da biste videli ostatak vesti

Registrujte Se Prijavite Se

Prijava

Facebook Prijava

ili

Registruj se › Zaboravili ste lozinku?

Registruj se

Facebook Prijava

ili

Unesite Vašu adresu e-pošte da biste dobili novu šifru