Виктор Немеш: Изгуби се 2.000 калорија на струњачи

0

Иза репрезентативаца Србије у рвању грчко-римским стилом је седам дана тренажног процеса на Копаонику. Орлови су после више од пет месеци паузе, у другој фази припремног периода

ФОТО: Архива/В. Трајковић

- Добро смо одрадили прву, базичну фазу у Брзећи, па смо имали седам дана активног одмора код куће, а од 20. августа поново смо заједно и тренирамо у одличној атмосфери. Веома сам задовољан тренинзима, садржајни су, доста напорни и четири часа смо у погону. У првом плану су вежбе за снагу и кондицију, а један тренинг дневно одрадимо на струњачи - каже Виктор Немеш (до 77кг).

Трофејни ас је објаснио је шта се радило на последњем тренингу, где су борци за реквизите користили тако зване „бугарске вреће“.

- Тешка је 17 килограма и дуго је имам у власништву. Много ми је користила у тренинзима код увођења ванредног стања. Постоји десет вежби које се раде с овом врећом и код индивидуалног тренинга, код куће, понављао сам вежбу и по 100 пута. Овде радимо шест вежби. На последњем тренингу врећу смо користили више од двадесетак минута. Много је напорно, јак је интензитет, али, нико од нас не одустаје, сви издржавамо жесток темпо.

За вежбе снаге су тегови неизоставни, терет се свакодневно диже и ради се у серијама.

- Стручни штаб је све одлично испланирао, тренажни микс је богат, морамо да доћемо до потребне снаге и кондиције како бисмо лакше постигли жељену форму. Идемо корак по корак и имамо времена. Кад је тренинг за снагу, диже се седам до осам тона терета, серије се знају и то је уобичајено.

Ако неко мисли да је тренинг на струњачи, кад се спарингује и понављају захвати у недоглед, лакши од дизања тегова или других вежби за снагу, грдно се вара.

- Изгуби се 2.000 калорија кад тренирамо рвање. На струњачи је жестоко, у снажном ритму, све је налик правим борбама и вежбе се понављају, партер, „стојка“, све је у оптицају. Мање калорија губимо код дизања тегова, или рада с „бугарским врећама”.

Уследио је осмех и наставак приче.

- Кад се напорно ради и лију потоци зноја, губе калорије, треба добро и да се једе. Снага на уста улази, а овде на Копаонику, храна је одлична, оно што је потребно спортистима у прирпемном периоду, то се налази на менију. С телесном тежином смо у реду, да би се издржали напори, имамо по неколико килограма више у односу на категорије у којима се такмичимо. Тежина се регулише кад су такмичења, неколико дана пре изласка на струњачу.

О трчању Виктор је мало рекао, једну реченицу.

- Шест километара је тура, дође за загревање и није тешко. Све смо навикли и никад нисте чули да се жалимо.

Да би се остварио успех, треба много да се ради и то у континуитету и без прекида, сматра Виктор Немеш.

- Између два тренинга, редован је одмор. После ручка следи кратка шетња и одлазак у кревет. Сан брзо дође на очи и кратко траје. Таман толико да се тело одмори. Кад се заспи, значи да се добро радило - насмејао се члан шампионског Пролетера.

Рвачи не помињу пандемију корона вируса и како каже, најважније је да су здрави. Причао је и о мотивима и ономе што следи.

- Пазимо се, овде смо сви дошли здрави, имали заједничко тестирање на ковид – 19 и такви треба да завршимо припреме. Трају до 14. септембра, никад нису биле дуже, а дани просто лете. Увек смо набијени мотивима и хоћемо да будемо спремни и успешни на сваком предстојећем такмичењу. Припремамо се за СП, које треба да се одржи у Београду, почетком децембра и не мислимо да се неће одржати. Радимо као да ћемо сутра у напад на одличја. Мислим да ћемо имати више кандидата за медаљу, један сам од њих који ће да нападне. Али, размишљам и о олимпијским квалификацијама идуће године. Игре треба да буду врх за све нас - закључио је Виктор Немеш.

Повезане Bести

Kоментари (0)

Само регистровани и улоговани корисници могу да оцењују коментаре!

Пpиjaвa Региcтрyј ce

Додај коментар

Преостало карактера:

Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. СПОРТСКИ ЖУРНАЛ ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Да бисте видели остатак вести

Региструјтe Cе Пријавитe Ce

Пpиjaвa

Facebook Пријавa

или

Региcтрyј ce › Заборавили сте лозинку?

Региcтрyј ce

Facebook Пријавa

или

Унесите Вашу адресу е-поште да бисте добили нову шифру