Почетна / Микс / Формула 1

Саинц: Ферарију је потребан велики корак како би напредовао

Двојац Ферарија је имао најлошији резултат у последњој деценији на прошлонедељеној трци у Белгији - Себастијан Фетел заузео је 13. а Шарл Леклер 14. место
ФОТО: EPA/Lars Baron

Шпански возач Карлос Саинц рекао је данас да ће екипа Ферарија морати много да напредује пре него што поново буде конкурентна у Формули 1.

Саинц је тренутно возач Мекларена, а од следеће сезоне возиће за Ферари, где ће заменити Себастијана Фетела. Италијанска екипа има много проблема у шампионату и разочаравајуће резултате ове сезоне.

Двојац Ферарија је имао најлошији резултат у последњој деценији на прошлонедељеној трци у Белгији - Себастијан Фетел заузео је 13. а Шарл Леклер 14. место.

- Наравно да желим да Ферари напредује, чим дођем бићу први у фабрици у захтевима за већу снагу. Ферари има много ресурса и сигуран сам да тамо у фабрици напорно раде како би вратили снагу коју су изгубили. То је дуг пут, а они морају да направе врло, врло, врло, врло велики корак како би се вратили тамо где смо сви, али ако него то може, то је Ферари - рекао је Саинц, пренео је Скај.

Шпански возач рекао је и да је тешко гледати будућег послодавца како се мучи и рекао да мора доћи до промена.

- Очигледно је да није добро. Нису задовољни својим наступима ове године. Када изгубите толико снаге из године у годину, што није уобичајени тренд у Формули 1, углавном очекујете да останете на истом или да стекнете добит, а у Спа знате да ћете упасти у невољу - навео је Саинц.

- Морамо да прихватимо да ће 2021. година бити тешка година за све. Свакој екипи је потребан свеж почетак да покушају да направе проблем Мерцедесу, пошто су у овом тренутку Ферари и Ред Бул предалеко. Они раде бољи посао, а ми морамо да преиспитамо наш приступ Формули 1, какав тим желите а да имате шансе - додао је он.

Директор Ферарија Матија Биното недавно је признао да би "оживљавање" најуспешније екипе у историји Формуле 1 могло да траје "годинама", док се чека на велику промену правила 2022. године са ограниченим могућностима надоградње мотора.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт zurnal.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта zurnal.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.