Хамилтон рекордер по броју победа у Формули 1 - 92

0

Шестоструки светски шампион сада је рекордер по броју победа, а иза себе оставио је легендарног Михаела Шумахера, који има 91 победу

ФОТО: ЕПА/Хорхе Гереро

Возач Мерцедеса Луис Хамилтон постао је данас возач са највише победа у Формули 1 - 92, пошто је тријумфовао у трци за Велику награду Португалије.

Шестоструки светски шампион сада је рекордер по броју победа, а иза себе оставио је легендарног Михаела Шумахера, који има 91 победу.

То је осма победа за Британца у овој сезони, у којој ће покушати да освоји седму титулу и у том сегменту се изједначи са рекордером Шумахером.

Друго место заузео је возач Мерцедеса Валтери Ботас, а трећи је био Макс Верстапен из Ред Була.

Четврто место заузео је возач Ферарија Шарл Леклер, а пети је био Пјер Гасли из Алфа Таурија. Шести је био Карлос Саинц из Мекларена, седми је био Серхио Перес из Рејсинг Поинта, а осмо место зазуео је Естебан Окон из Реноа.

Возач Реноа Данијел Рикардо заузео је девето место, а 10. је био Себастијан Фетел из Ферарија.

Хамилтон је добро стартовао, задржао је прво место, а и Верстапен је тада био добар, претекао је Боотаса за друго место, али се Финац одмах вратио на позицију. Потом је дошло до контакта Верстапена и Переса, а Ботас је обишао Хамилтона и преузео прво место.

Хамилтона је затим обишао и Саинц, а у другом кругу обишао је и Ботаса и преузео прво место. Одличан старт имао је и Раиконен, који се попео за 10. позиција, на шесту.

У трећем кругу Саинц је возио најбржи круг испред Ботаса, Хамилтона, Нориса, Верстапена, Раиконена Рикарда и Леклера. У петом кругу Верстапен је обишао Нориса за четврто место, док је круг касније Ботас обишао Саинца за прво место. Убрзо је и Хамилтон претекао Саинца, а до осмог круга и Верстапен.

У тим тренуцима добро је возио и Леклер и претекао је Нориса за пето место, а недуго затим и Синца и попео се на четврто.

У 18. кругу дошло је до контакта Строла и Нориса, возач Рејсинг Поинта се окренуо на стази, а Хамилтон се на мање од пола секунде примакао Ботасу и у 20. кругу га је обишао и преузео прво место. Шестоструки светски првак је затим возио најбржи круг и у 21. је стекао 1,4 секунде предности.

Леклер је у 24. кругу преузео треће место након што је Верстапен отишао на замену гума, а возач Ред Була се на стазу вратио као шести.

Фетел је у 28. кругу отишао у бокс и вратио се као 15. док је на челу Хамилтон био сигуран и до 35. круга имао је осам секунди предности. Он је тада екипи поручио да су гуме у добром стању.

Перес је обишао Окона за пето место, а у истом кругу Леклер је отишао на замену гума и на стазу се вратио иза Верстапена, на четврто место.

Мерцедес је у 40. кругу позвао Хамилтона у бокс, а иако је рекао да су у добром стању, Британац је отишао на замену гума и на стазу се вратио иза тимског колеге, који је у наредном кругу отишао у бокс, па се вратио на друго место.

Хамилтон је возио најбрже кругове, а Перес је у 47. кругу отишао у бокс и на стазу се вратио као шести.

Екипа Ред Була тада је поново била одлична у боксу, пошто је за нешто више 1,8 секунди заменила гуме на болиду Александра Албона.

Хамилтон је у 53. кругу стекао 14,7 секунди предности над Ботасом, а у том кругу возач Рејсинг Поинта Ленс Строл завршио је трку. Окон је 13 кругова пре краја отишао у бокс и вратио се као осми, испред Рикарда и Фетела.

У 60. кругу за 13. место борили су се Норис и Расел, а возач Мекларена био је успешнији и задржао је позицију. У самој завршници водила се борба за пето место, а Гасли је обишао Переса и преузео позицију.

Наредна трка у шампионату вози се 1. новембра у Италији.

Поредак возача у трци за Велику награду Португалије:

1. Луис Хамилтон (Мерцедес) сат, 29 минута, 56,828 секунди

2. Валтери Ботас (Мерцедес) + 25,592

3. Макс Верстапен (Ред Бул) + 34,508

4. Шарл Леклер (Монако) + 1:05,312

5. Пјер Гасли (Торо Росо) један круг

6. Карлос Саинц (Мекларен) један круг

7. Серхио Перес (Рејсинг Поинт) један круг

8. Естебан Окон (Рено) један круг

9. Данијел Рикардо (Рено) један круг

10. Себастијан Фетел (Ферари) један круг

11. Кими Раиконен (Алфа Ромео) један круг

12. Александар Албон (Ред Бул) један круг

13. Ландо Норис (Мекларен) један круг

14. Џорџ Расел (Вилијамс) један круг

15. Антонио Ђовинаци (Алфа Ромео) један круг

16. Кевин Магнусен (Хас) један круг

17. Роман Грожан (Хас) један круг

18. Николас Латифи (Вилијамс) два круга

19. Данил Квјат (Торо Росо) два круга

Трку није завршио:

Ленс Строл (Рејсинг Поинт)

Поредак возача и конструктора у шампионату Формуле 1:

Возачи:

1. Луис Хамилтон (Велика Британија) 256 бодова

2. Валтери Ботас (Финска) 179

3. Макс Верстапен (Холандија) 162

4. Данијел Рикардо (Аустралија) 80

5. Шарл Леклер (Монако) 75

6. Серхио Перес (Мексико) 74

7. Ландо Норис (Велика Британија) 65

8. Александар Албон (Тајланд) 64

9. Пјер Гасли (Француска) 63

10. Карлос Саинц (Шпанија) 59

11. Ленс Строл (Канада) 57

12. Естебан Окон (Француска) 40

13. Себастијан Фетел (Немачка) 18

14. Данил Квјат (Русија) 14

15. Нико Хулкенберг (Немачка) 10

16. Антонио Ђовинаци (Италија) 3

17. Кими Раиконен (Финска) 2

18. Роман Грожан (Француска) 2

19. Кевин Магнусен (Данска) 1

Конструктори:

1. Мерцедес 435

2. Ред Бул 226

3. Рејсинг Поинт 126

4. Мекларен 124

5. Рено 120

6. Ферари 93

7. Алфа Таури 77

8. Алфа Ромео 5

9. Хас 3

Kоментари (0)

Само регистровани и улоговани корисници могу да оцењују коментаре!

Пpиjaвa Региcтрyј ce

Додај коментар

Преостало карактера:

Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „СПОРТСКОГ ЖУРНАЛА“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. СПОРТСКИ ЖУРНАЛ ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Да бисте видели остатак вести

Региструјтe Cе Пријавитe Ce

Пpиjaвa

Facebook Пријавa

или

Региcтрyј ce › Заборавили сте лозинку?

Региcтрyј ce

Facebook Пријавa

или

Унесите Вашу адресу е-поште да бисте добили нову шифру