Почетна / Микс / Формула 1

НЕОЧЕКИВАНО - Ред Бул променио возачку поставу, дошао Албон

Oд Велике награде Белгије која се вози 1. септембра стижеТајланђанин, док ће се Пјер Гасли вратити у у кокпит болида „млађег брата” Торо Роса
ФОТО: EPA/Tibor Illyes

Летњи распуст свима па и члановима Ф 1 каравана служи за заслужени одмор и брчкање по плажама широм света, али челници Ред Була не мирују. Тако су, буквално преко ноћи, одлучили да ће Александер Албон бити други возач тима од Велике награде Белгије која се вози 1. септембра, док ће се Пјер Гасли вратити у у кокпит болида „млађег брата” Торо Роса.

Француз је управо из Торо Роса прешао у Ред Бул на почетку ове сезоне, али су његови резултати били далеко испод нивоа његовог тимског колеге Макса Ферштапена. На досадашњих 12 трка успео да освојио само 63 бода у односу на 181 колико је прикупио Холанђанин.

„Црвени бикови” тренутно се налазе на трећем месту у шампионату конструктора, иза Мерцедеса и Ферарија, и очигледно желе напредак. Овај тим се налази у јединственом положају у Ф1 каравану јер има четворицу талентованих возача под уговором који могу да се ротирају између два тима. Тако ће у наредних девет трка директор Хелмут Марко и шеф екипе оценити могућности Тајланђанина рођеног у Лондону како би донели коначну одлуку ко ће возити заједно са Максом у 2020.

- Сви у тиму се радују што Албон долази и сви ће му пружити максималну подршку током нове фазе његове Ф1 каријере – наглашава се у саопштењу „Ред Була”.

Ова „прекоманда” подсећа на одлуку „Бикова” да врате Руса Данила Квјата у „Торо Росо” на четири трке у сезони 2016, кад је Ферштапен заузео његово место.

Промоција Албона у другог возача долази после само 12 одвежених трка у његовој Ф1 каријери, при чему је овај енглеско-тајландски возач освојио 16 бодова, а најбољи пласман било му је шесто место на Великој награди Немачке. Пошто је учествовао у јуниорском програму Ред Була до 2012. Албон је, после импресивне сезоне у Формули 2, заменио је Брендона Хартлија за 2019, а сада је напредовао и корак даље. Прве бодове у Ф1 шампионату освојио је већ на другом старту, у Бахреину да би у априлу био десети у Кини. На улицама Монте Карла освојио је осму позицију да би у Хокенхајму био шести.

Иако се његов колега из „Торо Роса” Данил Квјат попео на најнижи степеник победничког постоља у Немачкој то очигледно није било довољно да убеди челнике Ред Була да га врате у „сениорски” тим.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт zurnal.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта zurnal.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.