Почетна / Микс / Кајак/кану

Бензин у крви: Српски кајакаши се сјајно сналазе и за воланом, знате ли ко је први међу једнакима?

- Тојота јарис. Служи ми за свакодневно „хабање“. Углавном га возим на краћим релацијама, али може да послужи и за превоз чамца. Згодан је за вожњу, паркирање... - казао је Марко Новаковић
ФОТО: Приватна архива, КСС

У чамцима су доказани не саму у Србији, већ широм планете. Већ скоро деценију наши кајакаши освајају одличја на највећим међународним такмичењима. С веслима су се надалеко прославили, али имају још једну страст: вожњу аутомобила!

Први међу бројним шампионима је Марко Новаковић. Иако корпулентан, с разлогом од милоште зван и „Хулк“, до скоро је био препознатљив по жутом фићи. Репортажа о „Хулковој љутој машини“ својевремено објављена у Спортском журналу остаје као успомена.

- С обзиром да је у категорији олд тајмера, морао сам да га продам. Јер, како не подлеже техничким стандардима, не може да прође технички преглед па од редовне вожње не би било ништа. А потребан ми је – каже Новаковић.

Замена је брзо пронађена.

- Тојота јарис. Служи ми за свакодневно „хабање“. Углавном га возим на краћим релацијама, али може да послужи и за превоз чамца. Згодан је за вожњу, паркирање...

Друштво у гаражи прави и један “немац“.

- Пасат ЦЦ, модел из 2012. године. Иако суфикс у називу означава да је кабрио купе, више је као лимузина. Бела боја.

По ко зна који пут, прослављени Бечејац признаје љубав према волану.

- Од малена волим све што је везано за аутомобиле. Растао сам уз мирис бензина. Возио сам, па малтене све. Да имам могућности, у дворишту бих имао по један примерак од сваке класе.

Два точка су посебна страст.

- Да нисам кајакаш, 90 посто бих возио мото трке. Не знам како с овом конституцијом, али возио бих – каже Новаковић а у прилог тврдњи шаље и фотографију на другаровом мотоциклу.

А можда и више од тих „зујалица“ би ми пријао чопер. Седнеш сам, ставиш наочаре, па мараму. И уживаш.

 Нису Марку страна ни габаритна возила.

- Имам дозволу за аутобус и камион. Па до Олимпијских игара у Лондону сам био запослен. Рад у фирми ми се углавном заснивао на вожњи.

Прича о моторима наводи на утисак да је својевремено европски и светски шампион „лак“  на гасу.

- Искрено, журио сам само док сам радио, и то у жељи да све завршим на време. Иначе, безбедна и умерена вожња. Тако је најлепше и најбезбедније – закључио је Новаковић.

Коментари0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт zurnal.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта zurnal.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.