Benzin u krvi: Srpski kajakaši se sjajno snalaze i za volanom, znate li ko je prvi među jednakima?

0

- Tojota jaris. Služi mi za svakodnevno „habanje“. Uglavnom ga vozim na kraćim relacijama, ali može da posluži i za prevoz čamca. Zgodan je za vožnju, parkiranje... - kazao je Marko Novaković

FOTO: Privatna arhiva, KSS

U čamcima su dokazani ne samu u Srbiji, već širom planete. Već skoro deceniju naši kajakaši osvajaju odličja na najvećim međunarodnim takmičenjima. S veslima su se nadaleko proslavili, ali imaju još jednu strast: vožnju automobila!

Prvi među brojnim šampionima je Marko Novaković. Iako korpulentan, s razlogom od milošte zvan i „Hulk“, do skoro je bio prepoznatljiv po žutom fići. Reportaža o „Hulkovoj ljutoj mašini“ svojevremeno objavljena u Sportskom žurnalu ostaje kao uspomena.

- S obzirom da je u kategoriji old tajmera, morao sam da ga prodam. Jer, kako ne podleže tehničkim standardima, ne može da prođe tehnički pregled pa od redovne vožnje ne bi bilo ništa. A potreban mi je – kaže Novaković.

Zamena je brzo pronađena.

- Tojota jaris. Služi mi za svakodnevno „habanje“. Uglavnom ga vozim na kraćim relacijama, ali može da posluži i za prevoz čamca. Zgodan je za vožnju, parkiranje...

Društvo u garaži pravi i jedan “nemac“.

- Pasat CC, model iz 2012. godine. Iako sufiks u nazivu označava da je kabrio kupe, više je kao limuzina. Bela boja.

Po ko zna koji put, proslavljeni Bečejac priznaje ljubav prema volanu.

- Od malena volim sve što je vezano za automobile. Rastao sam uz miris benzina. Vozio sam, pa maltene sve. Da imam mogućnosti, u dvorištu bih imao po jedan primerak od svake klase.

Dva točka su posebna strast.

- Da nisam kajakaš, 90 posto bih vozio moto trke. Ne znam kako s ovom konstitucijom, ali vozio bih – kaže Novaković a u prilog tvrdnji šalje i fotografiju na drugarovom motociklu.

A možda i više od tih „zujalica“ bi mi prijao čoper. Sedneš sam, staviš naočare, pa maramu. I uživaš.

 Nisu Marku strana ni gabaritna vozila.

- Imam dozvolu za autobus i kamion. Pa do Olimpijskih igara u Londonu sam bio zaposlen. Rad u firmi mi se uglavnom zasnivao na vožnji.

Priča o motorima navodi na utisak da je svojevremeno evropski i svetski šampion „lak“  na gasu.

- Iskreno, žurio sam samo dok sam radio, i to u želji da sve završim na vreme. Inače, bezbedna i umerena vožnja. Tako je najlepše i najbezbednije – zaključio je Novaković.

Komentari (0)

Samo registrovani i ulogovani korisnici mogu da ocenjuju komentare!

Prijava Registruj se

Dodaj komentar

Preostalo karaktera:

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija SPORTSKOG ŽURNALA ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne - skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije „SPORTSKOG ŽURNALA“ kao i bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. SPORTSKI ŽURNAL ONLINE nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Da biste videli ostatak vesti

Registrujte Se Prijavite Se

Prijava

Facebook Prijava

ili

Registruj se › Zaboravili ste lozinku?

Registruj se

Facebook Prijava

ili

Unesite Vašu adresu e-pošte da biste dobili novu šifru