Борковић је констатовао да као ни у Аргентини не може да буде конкурентан, не само с доминантним Ситроенима, већ и са Ладама, Шевролетима и Хондама, коју и сам вози.
Српски аутомобилиста је од доласка у Мароко постао свестан да његово возило нема урађене апдејт податке попут осталих и да је због очајних амортизера и спржених кочница у додатном хендикепу на изузетно опасној стази Мулај ел Хасан у Маракешу.
– Мислим да је била исхитрена одлука да уопште возим ову трку с обзиром на бол и тугу коју осећам због губитка оца. Све је и превише свеже, а ја се у ауту осећам јако лоше и немам готово уопште концентрацију, а ова стаза је и више него опасна. Други разлог је ауто који уопште не одговара WТЧ стандардима и није по најновијој спецификацији за 2015. годину већ много касни за фабричким аутомобилима – рекао је Борковић, који је требало да стартује са 10. места на првој трци.
Одлуку о даљим корацима у овој сезони Борковић ће донети ускоро у сарадњи са својим тимом.
Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.