Posle trke u Asenu Borković novi lider evropskog TCR šampionata

1

Druga trka petog vikenda šampionata TCR Evropa biće vožena sutra od 11 sati (23 minuta + krug), Borković će startovati sa četvrtog mesta

FOTO: europe.tcr-series.com

Dušan Borković ponovo je izbio na čelo generalnog plasmana Šampionata Evrope u konkurenciji automobila TCR specifikacije. Borković je juče na prvoj trci petog trkačkog vikenda TCR prvenstva Evrope na holandskoj stazi u Asenu (4.545 metara) zauzeo šesto mesto i osvojio novih osam bodova, stigavši na cilj 7,863 sekundi iza pobednika, Mađara Danijela Nađa za volanom „hjundaija i30 N”.

Nađ je 14 krugova prevezao za 25:08.183 minuta, vozeći prosečnom brzinom 152,21 kilometara na čas. Drugo mesto pripalo je Francuzu Žan Karl Verneu za volanom „audija RS3 LMS”, koji je kasnio za pobednikom 2,310 sekunde. Treće mesto na podijumu zauzeo je Borkovićev timski kolega, Švajcarac Kris Rihard (+3.973 sekunde). Ispred Borkovića, na četvrtom i petom mestu, trku su završili u dve „honde sivik”, Švajcarac Stefano Komini (+5,477) odnosno Mađar Atila Taši (+6,146).

Borković je osvajanjem šestog mesta i osam bodova, prestigao dosadašnjeg lidera Mikela Askonu iz Španije i sa 119 ima prednost od pet bodova u odnosu na drugoplasiranog Mađara Danijela Nađa i trećeg Askone.

Vozač „NIS Petrol” tima u saradnji sa italijanskim „Target Kompetišn” timom u automobilu „hjundai i30 N” sa brojem 62, prvi put u karijeri takmičio se na stazi u Asenu. Buran start i snažan udarac koji je pretrpeo od Holanđanina Denija Krosa u „seat kupri”, onemogućio je Borkovića da se probije.

Izgubio je dve pozicije. Punih pet minuta Borkovića je kočio Kros, pa mu je grupa vodećih takmičara poprilično odmakla. Međutim, do izražaja je došlo Borkovićevo strpljenje, a kada je napokon preskočio prvog konkurenta, krenula je savršena trka za našeg jedinog predstavnika u prestižnom šampionatu.

Nije mnogo prošlo kada je Borković fantastičnim manevrom obišao još dvojicu konkurenta, među kojima i do tada vodećeg u generalnom plasmanu Askonu u „seat kupri”. Nije se tu zaustavio srpski šampion, nedugo zatim obišao je i Norvežanina Stijana Paulsena („seat kupra”) i izbio na osmo mesto.

Na manje od pet minuta do kraja trke Borković je prestigao još jednog velikog rivala u borbi za titulu, Britanca Džoša Fajlsa („honda sivik”). Ušlo se u poslednji krug, a Borković je krenuo u poteru za Belgijancem Maksimom Potijem („folksvagen golf GTi”), koga je veličanstvenom vožnjom pre prolaska kroz cilj obišao i tako došao do šestog mesta.

- Znao sam da će biti izuzetno teško, jer su me pred kvalifikacije zaplašili kaznom zbog „skraćivanja” staze, pa sam vozio pažljivije, ali i sporije u kvalifikacijama. Na kraju su me i kaznili. Ali, kada sam tražio dokaz, nisu imali kud nego da mi priznaju sedmo mesto, odnosno deseto zbog kazne iz prošle trke. Srećan sam i iznenađen što su uvažili žalbu - prokomentarisao je Borković.

Srpski as stvarno nije imao sreće na startu trke.

- Udarili su me dvojica vozača, ali sam posle ušao u odličan ritam i po vožnji sam imao rezultat za prva tri mesta. Nažalost, na ovako teškoj stazi, gde sam bio sporiji od drugih na pravcima, nisam uspeo sve da ih obiđem - komentariše visoki Pančevac (207 cm).

Borkovića raduje činjenica da vodi u generalnom plasmanu.

- Sada mi je Nađ prišao na pet boda, kao Askona. Šampionat postaje sve zanimljiviji. U nedelju startujem sa četvrtog mesta i bilo bi jako lepo da se popnem na podijum i učvrstim se na čelu šampionata. Motiv će mi biti ogromna podrška navijača širom Evrope, pre svega iz moje Srbije i mog Pančeva. Uz pomoć sponzora i celog tima, verujem u još lepše vesti iz Holandije - zaključio je Borković.

Druga trka petog vikenda šampionata TCR Evropa biće vožena sutra od 11 sati (23 minuta + krug). Borković će startovati sa četvrtog mesta.

Poslednja dva trkačka vikenda na programu su u septembru u Monci, odnosno oktobru u Barseloni.

Komentari (1)

Samo registrovani i ulogovani korisnici mogu da ocenjuju komentare!

Prijava Registruj se

Dodaj komentar

Preostalo karaktera:
Bcs Šabac

Zar on nije poslanik.Miloš Pavlović naš naj bolji vozač.

Odgovori

Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija SPORTSKOG ŽURNALA ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih proceni kao neumesne - skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije „SPORTSKOG ŽURNALA“ kao i bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. SPORTSKI ŽURNAL ONLINE nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Da biste videli ostatak vesti

Registrujte Se Prijavite Se

Prijava

Facebook Prijava

ili

Registruj se › Zaboravili ste lozinku?

Registruj se

Facebook Prijava

ili

Unesite Vašu adresu e-pošte da biste dobili novu šifru